Niet alles naar wens? Wij zorgen ervoor
Of het nu gaat om een klacht of een bezwaar – uw opmerking is voor ons een waardevolle bijdrage aan de verdere ontwikkeling van onze producten en diensten.
Wij nemen elke terugkoppeling serieus en zetten in op een professioneel klachtenbeheer dat oplossingen zoekt en verbeteringen mogelijk maakt.
Want alleen door eerlijke feedback kunnen wij gericht op uw behoeften inspelen en de kwaliteit van onze diensten op lange termijn waarborgen. Met PREFA heeft u een betrouwbare partner aan uw zijde die luistert, verantwoordelijkheid neemt en zich voortdurend verder ontwikkelt.
Reclamaties of klachten – wat is het verschil?
Klacht
Er is sprake van een klacht wanneer een product of dienst defect is, dat wil zeggen wanneer de toegezegde eigenschappen niet zijn nagekomen. Hieronder vallen ook garantie- of waarborggevallen.
Neem in deze gevallen eerst contact op met de vakman bij wie u de PREFA-producten hebt gekocht of de opdracht hebt geplaatst.
Mocht u toch onze hulp nodig hebben, klik dan op de onderstaande knop en stuur ons een e-mail met uw verzoek.
Reclamatie
Een klacht betreft alle vormen van ontevredenheid die niet direct te maken hebben met een productdefect, bijvoorbeeld over onze service, de communicatie of de afhandeling van een aanvraag. Het gaat hier om uw persoonlijke ervaringen en indrukken, ongeacht of er sprake is van een concrete opdracht.